İŞTE GERÇEK DOSTLUK; CEMAL GÜLAS VE AYI…

Geçenlerde çok sevgili arkadaşım Mesut’la yakın dostu Fotoğrafçı Cemal Gülas’dan bahsediyorduk. Kendisi tam bir doğa aşığı olan Sevgili Cemal Gülas’ın bir fotoğrafını gördüm ve bayıldım fotoğrafa…Cemal Gürsel ve ayı elele

Bizler ayıdan hep korkutularak büyüdük değil mi? Aslında korkmamız gereken bir ayı ile onun kurduğu dostluğa bakarmısınız? Daha ne foroğrafları vardı inanamadım ancak kendisinden izin almadan yayınlayamayacağım için ancak internette çıkmış bir fotoğrafını sizler için yayınlayabiliyorum.

Cemal Bey’i yürekten kutluyor ve bize sevgi ile ilgili çok şeyi anlatan  bu fotoğrafı kazandırdığı için çok teşekkür ediyorum…

Bir Cevap Yazın

