Bayıldım!!! harika bir el emeği göz nuru…

Dün Harika bir hediye paketi aldım. Kendisini henüz göremediğim sadece bir kaç kez telefonla görüştüğüm bir arkadaşımızın eşi bana elleriyle yapıp bu hediyeleri göndermiş. Bende bu mutluluğumu ve gördüğüm değeri sizlerle paylaşmak istedim…

Çok duygulandım ve bu hediyeler beni geçmişe götürdü. Eskiden genç kızlığımızda bizim zamanlarımızda bu tür el işlemeleri çok değerliydi. Her genç kızın çeyizinde olması gereken şeylerdi. Hatırlıyorum ben de çocukluk zamanlarımda boş vakitlerimde danteller örer panolar işlerdim. Hala annemin evinde duvarlarında o panolarım durur. 

Bir an geçmişe gittim ve o günlerin ne kadar değerli ve özel olduğunu hatırladım. Artık günümüzde böyle şeyler hep makinadan çıkar oldu. Hiçbirşey eskisi gibi değil. Herhalde ben geçmişi özledim…

Sizler özlemediniz mi?

Hatırlasanıza… Anneannelerimizin evlerini bir düşünün.  Ben düşündüğümde aklıma hep onun beyaz nakışlı örtüleri, saten kırmızı kaplı yorganı, mangalda pişen kahvesi ve kokusu gelir aklıma… Ne güzel günlerdi o günler… Anılara daldım bir an da çocukluğumu özledim. 

Bugün koşusturduğumuz bu hengame içinde oradaki saf komşulukların getirdiği güleryüzü ve sevgiyi bir anda bu hayat içerisinde ne kadar az yaşadığımız hatırlattı bana. Ancak bir şey var ki; bu duygular hala yok olmamış aksine sadece saklanmış ve hemencecik çıkıverdi bir anda ortaya. Demekki hala o güzel duyguları içimde yaşıyorum. Ne güzel… 

Teşekkürler Feyzacığım bu özel hediyelerinle bana bu güzel duyguyu yaşattığın için…

Bir Cevap Yazın

