Hastalanmayan insanların sırları…

Biliyorsunuz ben kitap okumayı çok seven biriyim. Beni dinlendiren en önemli şeylerden biridir kitap okumak. Bu yüzden okuyup etkilendiğim ve beğendiğim kitapları sizlerle paylaşmak istiyorum. Sizlerde aynı kitapları okuduysanız ya da okursanız yorumlarınızı yapmanız beni mutlu edecektir. Belki buradan farkında olmadan bir sürü insana faydamız olur. Kim bilir?…

Yazar Gene Stone ” Hiç hastalanmayan insanların sırları” adlı kitabında hiç hastalanmayan yada hastalıkları hızla yenen insanların gizli formüllerini anlatıyor bu kitabında…

Stanford ve Harvard üniversitelerinde eğitim alan Gene Stone, eski bir barış gönüllüsü, TV yapımcısı, gazeteci ve senaryo yazarı. Köşe yazıları ve makaleleri Voque, Los Angeles Times, Elle, GQ, Esquire gibi dergilerde ve gazetelerde yayımlanmış.

20 yıldan fazladır sağlık yazıları yazan Gene Stone hakkında yazdığı her yeni tedavi yöntemini özellikle kendisi denermiş. Ancak aldığı tüm önlemlere rağmen yılda iki kez hastalanırmış.

Bunun üzerine tüm dünyadan hiç hastalanmadığını söyleyen onlarca insanla röportaj yapmış ve bilimsel çalışmaların da desteklediği, içlerinden mükemmel sonuçlar verenlerin 25’ini seçerek kitap haline getirmiş.

Hiç Hastalanmayan İnsanların Sırları (The Secrets of People Who Never Get Sick) adlı bu kitapta sağlıklı kalmayı başaran kişilerden seçilmiş 25 kişinin sırları ve bilimsel gerçekleri anlatılıyor. Benden söylemesi okunmaya değer bir kitap ben beğendim…

İşte kitapdan size bazı sırlar…

Hayata olumlu bakmak

Stresten uzak durmak

Kalori azaltmak

Maneviyat

C vitamini

İyi genler

Detoks

Soğuk duş

Bir Cevap Yazın

