Kuum Otel’in büyüsü…

Hani “Ben de oradaydım” derler ya evet geçen yıl ben ve ekibim birlikte tatil yaptık Türkbükü Kuum Otel’de. Orada geçirdiğimiz günler, unutamayacağımız anılarımız arasına çoktan yerleşti. Bodrum Türkbükü’nün en güzel koyunda, muhteşem manzarasıyla ve özel konumuyla Kuum Otel, huzurlu bir tatil geçirmeyi tercih edenlerin vazgeçilmez adresi oldu geçtiğimiz yaz. Dingin atmosferi, özel mimarisi, lezzetli mutfakları ve özel olarak tasarlanmış Spa merkezi ile Kuum Otel, hem ruhunuza hem bedeninize keyif yaşatan bir tatil seçeneği sunuyor. Tunçel Grup’a ait Kuum Otel’de gerek güler yüzlü ve işini muhteşem yapan personelin tavrı gerekse genel ambiyans göz önüne alındığında kendinizi gerçekten çok özel hissediyorsunuz… Yeşil ve mavi iç içe geçmiş, odaları deniz manzarasıyla insanı adeta büyülüyor… Benim gene bu sene vazgeçemeyeceklerim arasında yer alıyor bu mekan. Kısacası şiddetle tavsiye ediyorum…

One thought on “Kuum Otel’in büyüsü…

Bir Cevap Yazın

