Mr. and Mrs. Fragrance ile etkileyici bir hikaye…

İsim, Massimo Esposito ve Simona Guerini tarafından seçilmiş. Neredeyse yirmi yıldır ev kokularında uzmanlaşmış çift, iş yaşamlarında olduğu gibi özel yaşamlarında da beraberler. Seçtikleri isim, hikayelerini anlatmak üzere yarattıkları markayı mükemmelen tarif ediyor: Dört kıtada giriştikleri koklama keşiflerini beraber paylaşmalarını ve sofistike bir topluluğun merakını çekmeyi. İki ses arasındaki diyalog fani ve elle tutulamaz duygulanımları yeniden yaşatıyor, çağdaş bir estetikle güzelce tasarlanmış difüzörlerde parfüm damlaları damıtılıyor. Egzotik diyarlardan gündelik çevremize neşeli, leziz ve hatıraları kucaklayan bir duygu salıyor.

Mr. & Mrs. Fragrance, Massimo ve Simona’nın daima araştırmacı, yaratıcı, açık fikirli, kozmopolit ve aşırı derecede özgür ruhlar olarak süren 35 yıllık birlikteliklerini bir marka olarak içeriyor. Birlikte çıktıkları ilk macera Milano’da Turizm Bölümü’nde öğrenci iken karşılaştıkları 15 yaşlarından başlıyor. Paris’e oradan da Amsterdam’a otostop çekiyorlar. 80’lerin sonunda Johannesburg’da geçirdikleri beş sene, ülkenin demokrasiye doğru evrildiği dönemleri görme fırsatı veriyor onlara. Böylece Mozambik, Namibya, Malavi ve Botsvana gibi ülkelere düzenli iş gezileri ve turistik geziler yapma fırsatları oluyor; Afrika’ya olan sınırsız sevgileri güçleniyor. Buradan, 1995’de kızlarını okula yazdırmak üzere İtalya’ya dönmeleriyle, kıtadaki tecrübelerinden faydalanmak üzere Güney Afrika’daki şirketleri İtalya’da temsil etmek fikri ortaya çıkıyor. Bu geleneksel el sanatları girişimcilerinin arasında Swaziland’daki (Güney Afrika’da, denizden 1900 metre yükseklikte otonom bir bölge) küçük bir fabrika Afrika hayvanları şeklinde mumlar yapıyordu. Bu onların parfümler dünyasına adım atmalarının başlangıç noktasıydı. 1995 yılında, İtalya’daki sektörde en bilinen firmaların reklam ajanslıklarını yapmaya başladılar. 1998’de stratejilerini değiştirdiler ve İtalya’da parfümlü mum üreten önde gelen üreticilerden oldular ve Avrupa’ya dağıtım yapmaya başladılar. 2007’de Joy Fragrances ile iş birliği içinde bugün de bu ilişkiler ağı meyvelerini vermeye devam etmekte.

Mr. & Mrs. Fragrance koleksiyonu, Luca Trazzi ile iş birliği içinde geliştirildi. Luca Trazzi çağdaş tatları büyük bir yetenekle yorumlayıp buradan şık ve ironik ürünler çıkarabilen bir tasarımcı. Çift, Luca ile 1996’da geri dönüşüm malzemelerinden iç dekorasyon mobilyaları üreten bir şirket kurdukları sırada tanıştılar. Bu sırada ona projenin yaratım ve üretim direktörlüğünü teklif ettiler. Böylece amaçlarını şık ve yenilikçi bir ürün ailesine dönüştürmek göreviyle yükümlenmiş oldu. Ürünler kimliklerini desteklemek amacıyla gerçek isimli hayali çiftler olarak orijinal bir yolla sunuldu. Walter ve Wilma daha zorlu ve köşeli özelliklere sahipken, Ginger ve Fred daha rahat ve yuvarlak hatlı, hayattan daha çok keyif alanlardı; Vito trendleri takip eden bir ergen, Wilma ve Ginger halalar tipik geniş aile kurmaya ve bunu yeni gelenlerle desteklemeye yardım eden iki klasik hala… Bu karakterlerin rolü parfümü şık ve sade bir tavırla içermeyi sağlıyordu: Parfüm donattığı alanlardan dağılacaktı. Bu düzenlemeyi çekici kılan teklif ettiği özgürlükte, favori karakterinizi karıştırma, karşılaştırma ve birleştirebilme potansiyeliniz olmasında; paletteki 11 farklı renkten seçebiliyor ve duyusal farkındalığınız ve o ana en uygun ruh halinize göre parfümü seçebiliyorsunuz.

Şişelerin tasarımı keskin açılar olmadan uçuşan bir biçimi vurguluyor ve bu stil logo, katalog ve ambalajda da yenileniyor; Mr. & Mrs. Fragrance’ın bakış tarzını ve rahat yaklaşımını yansıtıyor. Malzeme olarak şeffaf cam yerine, cilalı, parlakça ve dokunulası bir biçimde boyanmış bir seramik tercih ediliyor. Şişenin kapağı ise saydam plastikten ve tasarımın en göz alıcı parçası. Parfümün yol açabileceği herhangi bir zarara dayanıklı olması için tasarlanmış. Kapak beyaz boyalı polipropilenden oluşan bir çekirdekle bezenmiş. Bu üç boyutlu etkiyi vurguluyor, ayrıca aynı malzemeden bir ağızlık da mevcut. Kokular İtalya ve Fransa’da doğal malzemelerden herhangi yapay renklendirme kullanılmadan üretiliyor. Bu tamamen markanın felsefesi ile aynı çizgide üç temel temayı işliyor: İyi hisset, dünyayla kolayca iletişime sokan, bizi iyi bir moda sokan çubuk difüzörler; Genç hisset, Vito için düşünülen altı enerji artırıcı, ergen hatıralarını yeniden uyandıran ve kendimizi enerji dolu hissettiren; Temiz hisset, bizi saf bir çevrede hissettren ve taze ve temiz duygular uyandıran 8 katalitik difüzör. Her bir koku için Mr. & Mrs. Fragrance kendi hikayelerini seçiyor ve Amerika, Avrupa, Asya, Afrika’da beraber gerçekleştirdikleri gezilerden hatıralar ve fotoğraflar sağlıyorlar.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s