Havyar mı, pizza mı?

Donna Karan’ın 1984 yılında moda dünyasına armağan ettiği DKNY markası ve sofistike lüks tüketiciyi hedefleyen Donna Karan markası arasındaki farkı anlatan ilginç bir benzetmesi var: ‘’Donna Karan Havyarsa DKNY Pizzadır’’ diyor. Malum, havyar pahalı, az ve öz tüketilen, lüks dünyayı çağrıştıran bir besin. Her gün yenmiyor ama belli bir kesimin hayatında vazgeçilmez bir yeri var. DKNY ise; öylesine popüler, cazip, yaygın, her kesime, her ortama, her keseye hitap ediyor ki kolay ulaşılan, zevkle tüketilen, çabucak açlık gideren herkesin sevdiği pizza ile kıyaslanmış. DKNY markası 1994 yılında İstanbul Nişantaşı’nda ilk mağazasını açtı. Buna daha sonra Ankara, İstinye Park, Suadiye ve en son olarak da Nişantaşı mağazasının üst katında, firmanın lüks ürünü olan Donna Karan markasını Salon konsepti içinde satışa sunan mağaza eklendi.

DKNY koleksiyonundan bir örnek

Donna Karan koleksiyonundan örnek

DKNY koleksiyonundan örnek

Donna Karan koleksiyonundan bir örnek

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s