Fabergé reklam kampanyası

Kaliteli mücevherlerin ve değerli objelerin dahi yaratıcısı Peter Carl Fabergé, şimdi de uluslararası mücevher evi High Jewellery’e ilham vererek Fabergé için bir reklam kampanyası başlatıyor. Yönetmen koltuğunda, tüm o dramatik tarzıyla, Mario Testino, ekranda ise High Jewellery koleksiyonunun vurucu parçaları yer alıyor. Les Fabuleuses de Fabergé, Les Saisons Russes, yeni ve ikonik yumurta şekilli küpe tasarımları, Les Fameux de Fabergé ve Les Favorites de Fabergé. Kampanya, Mario Testino, Carine Roitfeld ve yapımcı Camilla Johnson-Hill’in de desteklerini alan Fabergé’nin İdari ve Yaratıcı Direktörü Katharina Flohr önderliğinde yürütülüyor. Ayrıca bu çalışma, bu dinamik ekibin ilk buluşması değil, aynı ekip 1998’de de Vogue’un Rus versiyonu için çalışmıştı. Ekip o çalışma için Rus-Litvanyalı yıldız Bee Gee’yi seçmişti, amaç ise Fabergé’nin bugünü somutlaştırmak, Rus ve Batı kültürünü geçmiş ve bugün ile kaynaştırmaktı. Doğrudan isimle ilgili bu öncü kampanya, Fabergé’nin modern yaratıcılığı için yeni bir çağ kabul ediliyor. Kampanya, 2011’in Temmuz ayında Paris Couture haftasında gösterilen en son High Jewellery koleksiyonundan görseller içeriyor ve The Delices d’Ete kolyesi, The Lumiere d’Ete küpeleri ve The Oeuf Violet Olga Email yumurta küpeleri gibi tasarımları barındıran Les Saisons Russes ismiyle anılıyor.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s