Ferhat Göçer ne güzel yorumlamış…

Bugün Sevgili Fatih Terimin kızı Buse Terim’in babası için hazırladığı klibi seyrettim inanılmaz duygulandım. Bir kız çocuğunun babasına aşık büyümesi kadar güzel bir duygu olabilir mi? Hatta şarkıdan o kadar çok etkilendim ki hemen You Tube’dan bulup saatlerce dinleyerek ağladım. Belkide beni çocukluğuma geri döndürdü bu şarkı. Unuttuğum şeyleri hatırlattı.

Ben bu şarkıyı bugün ilk kez duydum. Sevgili Ferhat Göçer çok güzel bir şarkı yapmış ve yorumlamış. Harika bir şarkı olmuş, Teşekkürler…

Eminim sizler bu şarkıyı daha önce de duymuşsunuzdur. Ancak ben buradan sizlerle tekrar paylaşmak istedim. Ve bunu tüm babalara armağan etmek istedim.

Allah tüm çocuklara güzel yazılar yazsın…

 

Bir Cevap Yazın

