Soğuk ama süper bir gün daha dünde kaldı….

Güzel bir Cumartesi Sabahı güneşli bir günle uyandık. Kızlarımla haftasonu rutin işlerimizi ve alışverişimizi yaptıktan sonra 3-4 gibi güzel arkadaşım Ice ile buluşup Kahve Dünyası’na geçtim. Artık bir günde iki mevsimi aynı anda yaşıyorduk. Sabah günlük güneşlik O hava gitmiş yerine yağmurlu ama mis gibi kokan bir sonbaharı getirmişti. Tabiiki böyle bir hava da yapılacak en güzel şey güzel bir sohbetle birlikte sıcak çikolata içmekti. Bu arada benim vazgeçilmezlerim arasındadır sıcak çikolata…

Sıcak çikolatalar içildi, sohbet çok güzel, hava soğuk ama öyle güzel esiyor ki nefes aldıkça o havayı soludukça mutlu oluyorum o yüzden de oturmaya devam ediyoruz.

Üşüyorum ama mutluyum, bu güzel havayı solumak muhteşem, sohbet harikaaaaaa. (“Teşekkürler Yüce Rabbim bu güzelliklere bana yaşattığın için:)))”)

Şimdi bir de damla sakızlı sade bir kahve içilmez mi? bu güzel ortam da… :)))

Bu arada etrafımdaki insanlara bakıyorum onlarda mutlu mesut oturmuş sohbet ediyorlar bu soğukta. Tabii bu arada sevgili arkadaşım Ice benim bu hallerimi de kaçırmıyor ve hemen fotoğraflıyor.  Görseniz Oturacak yer yok Kahve Dünyası’nda. Demek ki, yagmurlu buz gibi bir havada bahçe de oturan tek çılgın biz değiliz:)))

Bir Cevap Yazın

