Hayatı akışına bırakın….

GetAttachment-1.aspx

Büyük bir kedi, kuyruğuyla oynayan küçük bir kediye sormuş:
“Neden kuyruğunu kovalıyorsun?”

Yavru kedi yanıt vermiş:
“Bir kedi için en güzel şeyin mutluluk, mutluluğun
da kuyruğum olduğunu öğrendim. Bu nedenle onu kovalıyorum, yakaladığımda mutluluğa kavuşacağım.”

Bunun üzerine yaşlı kedi şöyle demiş:
“Gençken ben de mutluluğun kuyruğum olduğuna karar vermiştim. Ama şunu fark ettim; ne zaman onu kovalasam, benden uzaklaşıyor, ne zaman kendi yoluma gitsem hep peşimden geliyor.”

Mutluluk, zamanı geldiğinde sizi kendiliğinden bulacaktır.

Hayatı akışına bırakın.

One thought on “Hayatı akışına bırakın….

  1. Kesinlikle katılıyorum . Şayet yaşamın doğal akışının farkına varabilir ve ona edebildiğimiz kadar az müdahale edersek bence o derece mutluluğa yaklaşırız . Ancak Yaşam düzeyimiz ve şeklimizle yaratanın rızasına nail olduğumuzda hakiki mutluluğa o an itibariyle kavuşuruz . Yani şu anda bu dünyada provadayız .

Bir Cevap Yazın

